en gunga i taket! vilken jävla ASbra idé!

Jag är sjuk och feberyrar och hostar sönder mina lungor. Är sjukskriven från jobbet idag och imorgon. Mitt i en hostattack i natt kom jag på en svinfin idé som jag'll carry round my heart tills jag kan iscensätta den. Bara så att ni vet typ liksom typ...hm. Det är sent på kvällen för en sjukling och jag är jättehungrig men all mat smakar svinäckligt så jag får väl knapra torrt knäckebröd i väntan på bättre tider... vilket'll take a long, long time. Jag kan ju alltid testa att sova. Ja, så gör vi nog. Cheers ponytails ♥

 

dans, dans, dans

Efter att ha spenderat några regniga dagar på landet kom jag tillbaka till stan igår. Besökte industrisemester med hall, michelle, billie the vision and the dancers och veronica maggio (gratiskonserter ♥) och sedan munken men skullis och annat skönt folk och till slut djungelklubben (fett med kärlek till djunglis!) där vi dansade i ösregn och åska och (uppenbarligen) 10.000 blixtrar. Fett med mys! :) Nu åker jag tillbaka till landet en sväng, och på söndag åker jag till Örebro över dagen. Nästa vecka börjar jag jobba igen... inte kul ALLS men ok... fick min första lön idag i alla fall. Sånt piggar upp!

Nu skulle jag behöva en fet fläkt och lite fet bakismat. Vi får se vad vi kan ordna. Cheers ♥


eller ett radhus i ljura...

Det gör lite ont i mitt hjärta när jag fastnar framför hemnet och liksom tröttnar på villor i krokek och börjar söka på (typ) palats på lidingö med en sådär elva rum och för ett väldigt förmånligt pris på 62 miljoner kronor. Samtidigt har jag räknat ut att min första lön EVER kommer nu i juli och kommer ligga på ca 3 000 spänn.... det är ju alltid en start, eller hur? Och det är ju faktiskt bara för fyra dagars arbete, vilket är helt ok liksom. Men ändå... väldigt långt ifrån 62 miljoner. Deppigt är ju också att om ca ett och ett halv år kommer jag behöva en bostad i stockholm och det kortaste antalet ködagar just nu ligger på typ 800 dagar, jag har inte ens samlat ihop 30 än... dvs i'm screwed. Jag kommer väl hamna i någon virrig tants städskrubb i Botkyrka, men efter fem år vänjer man sig kanske. 

Nu hatar jag mig själv ännu mer för jag lämnade sverige och utforskar just nu villor i maida vale i london och etagevåningar på manhattan, HEJ DÅ innan jag skjuter mig själv för att jag inte är asrik. FU! 


look how they shine for you


Jag lever. Det har vart munken in the park. Krunis (som f.ö har fått en ärofylld plats i min, lisas och ellens exklusiva svett-klubb, DAMN he's drippin!) och cp-bilder med american dad-hakor. Eller haka. Min haka. Vin i parken och öl på djunglis med kökillen som såg ut som en ung dr. cox, men sånt vågar man väl inte säga? Jag vågade inte. Av mig är det menat som en komplimang men jag vet inte om folk skulle fatta det... anyway. Han hade skostorlek 48. Slödag idag med tacos, O.C och chips. På tisdag åker jag till finland. Det där var en snabb uppdatering, nu ska jag duscha, titta på stjärnorna och sova. Godnatt sportsfans. ♥


there's a way to have it all you know i ain't kidding


Doesn't matter to me I can take it or leave it
I could learn from way back and still live right now
With the sun on my shoulder and the wind in my back
I will never grow older, at least not in my mind


grejen är ju att jag faktiskt har jobb!

What's agoin on ay? Jag målar vitt nagellack på mina naglar. Min högra ringfingersnagel får ett fett jack i lacket. Jag lackar över ännu en gång. Vet ni vad jag ser nu eller? En fet jävla spindel på golvet! Ain't that ironic VA?
Nej jag skojade bara. Det var dock en spindel på mitt golv men den var liten och nu är den död. Det jag ville säga var att det nu är ett nytt jävla jack i mitt lack (rim ♥) på precis samma jävla nagel. DET är ironiskt och bara jävligt irriterande och jag antar att karma is a bitch. Döda inte spindlar, kids, då får ni jack i era nagellack. <-- dagens sensmoral.

Annars njuter jag av att vara ledig. Det är sweet. Sedan jag kom hem från Göteborg har jag typ chillat, handlat, tränat och i helgen hälsade jag på världens och premiärade på djungelklubben (sweet ställe!). Igår mysade jag med anna och michelle och idag har bara vart en jätteseg dag med ett fett deprimerande väder. Imorgon ska jag diska en plåt.

NI HÖR hur AWESOME mitt liv är just nu och grejen är att jag fan inte är ironisk. Jag trivs jävligt bra med allt just nu och FOR THE RECORD så äger det att vara arton bara sådär liksom. Men alltså seriöst, jag älskar dagar då det enda du "måste" göra är att diska en plåt. Och jag MÅSTE inte ens liksom, för vem kommer göra nåt om jag inte gör det liksom? Min syster? Typ njaaa, hehe. Fast jag gör det nog ändå, konflikträdd som jag är.

Lite up tune också: på torsdag ska jag nog till kolmården (åh ♥) fredag-lördag är det munken och nästa vecka tror jag att jag åker en sväng till the homeland, also known as finland. Eller finland om vi ska snacka anglais. Hehe.

 


Bäzzzzt__ just nu


They told me not to smoke drugs but I wouldn't listen, never thought I'd get caught and wind up in prison

RSS 2.0