det existerar


Long time no see!

Ojoj, vad shit som har hänt. Studentvecka + student till exempel. Wow. Väldigt up n down, men vad annat kan man vänta sig? Överlag är jag iaf nöjd med skiten och ja... nu är jag officiellt arbetslös, ja till och med sysslolös. En börda för samhället. Spenderar mina dagar med att söka jobb, leta bostad, planera framtid och "jobba" genom att typ städa huset och tvätta fönster (japp... har man inget vitt jobb får man väl jobba svart för föräldrarna) som mamma ändå inte blev nöjd med och tvättade om. Kul liv. Duger inte ens för att tvätta fönster, fml. Nä, men snart ska jag nog hitta på nåt. Hm...

Nä, nu ska jag återgå till jobbletandet. Trakasserar varenda företag i Östergötland med mina förslag. XOXO!


EM om Stina får välja


Mindre än en vecka kvar till EM och här är min drömelva!! Kommer förmodligen att förlora eftersom jag spelar med hjärtat (två danskar liksom??? who am i kidding... och kuyt? torres? haha wtf, det funkar ändå) men sån är jag. Värre med pappa som HATAR Zlatan men ändå sätter honom som lagkapten i sitt lag liksom. Nä, fair play skare va ;)

p.s. sade jag hur bra fredagen var? well, har haft en underbar helg efter det också. tror inte att det är sant, nyper mig i armen och suckar för att jag är så lycklig. Två dagar kvar till studentveckan också, herregud vad fint livet är just nu! Puss ♥

Prom night

Kan bara säga en sak: best fucking night ever. På riktigt. Är så jävla jävla glad (trots att jag en kvart innan vi skulle åka stod och panikduschade håret och skrek "ställ in skiten!!" haha) och ja. Här kommer lite särbilder, som vanligt var Emilia och jag fullast och dräggigast i hela flygeln ;)


RSS 2.0