Men du får mig.

Så jaha, vad har hänt på sistone? I don't even know. Allt är så kaos just nu, ni anar inte. Har inget som helst grepp om skolan längre. Vilken jäkla helvetestermin det har varit!!! Men nu ska jag bara överleva en knapp månad och sen är den öööööver! Vilken befrielse. Den här veckan har vart helt fullproppad och nästa vecka är ännu värre. Det är ett jäkla under att jag ens lever (eller öht fått godkänt på alla miljoner uppgifter, inlämningar, seminarium och tentor...). Men det gör jag iaf! Om jag gör! Det känns. Bra och dåligt i en salig jäkla blandning...

Idag har jag iaf vart ledig från skolan, och har inte gjort jack förutom att skriva namn på, och skicka in, en hemuppgift till morgondagens written English-seminarium. Har cyklat ner till stan och besökt systemet, för vet ni vad som händer imorgon? Eh, ba den största kravallen på året! Det är dags för utekravallen, vänner! Och jag har biljett *wohooo* Ser fram emot att få krypa ner i ovven och sörpla vin i skolskenet, oh that Life <3
 
Vart i Paris har jag ju fan vart också! En mycket trevlig stad, det där. Och som lyckligast var tönten när hon fick va inne på Sephora, Monoprix och City Pharma och fynda billigt (och svindyrt...) smink och skönhetsprodukter! Drog dock på min nån dum förkylning som fortfarande sitter i, och kombinerat med en flygresa så har jag världens lock i höger öra som vägrar försvinna... Så jag känner mig halvt döv. Aja.

Det var nog allt for now. Ha det fint och ta hand om varandra hörreni! Och glöm för tusan inte att rösta i EP-valet ;) Jag har inte gjort det än... Men planerar att göra det nästa vecka nån gång. Bcause democracy is coooool.
 

RSS 2.0