cuteness overload

Älskar hunden i Liams knä som uppenbarligen inte har så många fucks att ge. Ascool.

annat fint osv

...
 
 
 
Asssåååå jaaa så gulligt och fint. Älskar 1. trippen down memory lane och alla deras album covers
2. Tom har blivit....snygg??? Så fel!
3. Att Danny fortfarande skrattar som en tolvåring som hört en fräckis för första gången
4. Att jag fortfarande är lika galet kär i Dougie som jag var för tio år sen.... giftemål och 7 kids vare.... bara att sätta igång tror jag (jag kommer aldrig ha 7 barn, jag lovar) (och om jag ska leva med människan får han fan slänga ut sina ödlor och PET BEETLES! vem har sånt??? ugh)
 
if this is love then love is easy. it's the easiest thing of all.
xx

as embarissing as it is...

jag grät som en bebis. yup. cheers.
 
(den 8 maj kommer de till sverige. för en riktig konsert. tänker gå över lik för att få vara där. just fyi)

Halloween

Nu kör vi halloween på puls, jag är en drunken hippie with god complex. Sådärja. Puss!


L'inspiration

"So whose to worry if our hearts get torn
When that hurt gets thrown, don't you know that life goes on?
And won't you kiss me on that midnight street
Sweep me off my feet
Singing ain't this life so sweet"
 

IDAG:

 
- Vaknade klockan tio ("vaknade", klockan ringde.....) och tog en dusch.
 
- Dags för ett jobbpass på friskis. Under två timmar var det sammanlagt fyra kunder, busy busy! (Börja träna på söndagar, folk. Kul ju)
 
- Är asnervig inför biljettsläppet imorgon. Har satt hur många alarm som helst för att komma upp.
 
- Sökte kurser för VT. Allt för studiemedel liksom... Men en etik-kurs på halvfart (en föreläsning i veckan.. i can handle that liksom) i linköping bör ju funka.
 
- Ska snart se på solsidan och partaj (oj så svennig jag precis kände mig, men vad ska man göra.....) och äta kladdkaka. Som jag har bakat. Och som är helt underbart god (ibland kan jag!)
 
Ja. Det var väl ungefär det. Intressant much, jag vet. Jag ser jättemycket fram emot: fasters 60-årsfest på lördag, halloween helgen efter (har en killer-outfit på g!), 1d på x-factor och såklart SF. Och julen, SJÄLVKLART. Julspellistan rullar varm på spotify och årets första Love Actually har setts. Åh, jag myser. Puss på er.
 
 

wanna hear something depressing?


i know we've only met but let's pretend it's love

Har nu precis kommit hem från mitt första pass som funkis på friskis och svettis, yay! Hittar man inga betalda jobb får man helt enkelt jobba gratis (får ju iofs träna gratis på alla friskis i hela sverige), jag är mest glad för att ha något att göra (trots att det bara är en gång i veckan) och få erfarenhet på det. Plus att det faktiskt är väldigt roligt! Jag är alltså receptionsvärd och har hand om datasystemen, kassan och receptionen i sig. Just nu känns det väl lite som om det aldrig kommer gå att lära sig allting, men folk har ju uppenbarligen klarat det innan mig så det kommer nog. Jag älskar verkligen friskis och hela atmosfären där, alla är så himla trevliga! :)
 
Igår hade vi annars en avskedsmiddag (usch, låter så hemskt dramatiskt) för bästa skullis som ska flytta till schweiz. Jättegod mat, fint sällskap och så en hugo-utgång på det. Gold strike-drinkar (bästa ever) och "efterfest" på donken i haga (värt?) med namedropping av lejonkungen-karaktärer med 94:or. Aarå, rätt fint faktiskt. Men anna kommer självklart att bli sjukt saknad, fedt sorgligt när alla bara drar :( Jag förstår dem dock och önskar att jag hade modet att göra detsamma.. Det kanske kommer. Jag har ju iaf två veckor i SanFran att se fram emot, inte så långt kvar nu :) Har pratat lite med min room mate, Anna från Tyskland. Hon verkar väldigt trevlig :)
 
Annars planerar jag att ställa klockan på typ sju på måndag för att sitta i en online-kö för att få biljetter till 1D på X-Factor den 2 november (YES bra timing, jag är fortfarande i sverige då!) Och jag planerar även att vinna the go1den ticket...... det kommer, jag lovar.
 

faktiskt väldigt heartbreaking

två killar, uppenbart influerade av flight of the conchords, och fem mammor, jo men klart att det känns i hjärtat. fniss.
 

i'm no teenage icon

"I'm not magnetic or mythical, I'm surburban and typical"
 
Alltså åh the vaccines. Mitt hjärta. Jag älskar musik och jag älskar att först lyssna på detta för att sedan återgå till One Direction och avsluta med Odd Future. Musik är alldeles för bra för att låsa in sig på en genre, så är det bara...

I could have done the righteous thing but we're all gonna die someday

Två av mina favoritlåtar just nu, notice a theme?
 
 
 
 
 

RSS 2.0