Come on feel the ILLINOIS!

Fick ett brev från EF idag.
Jag kommer att bo i Illinois! Familj vet jag ännu inte, men mina lokala representanter heter Mike and Lynn Holmes! haha :)
Shit, detta känns så jävla verkligt nu. Nerverna spökar redan lite, men FY FAN vad jag längtar. Varenda liten cell i mig vill bara iväg nu, nu, nu! Åtta månader kvar... sedan bor lilla jag i stora USA. Midwest. Folk är ju som trevligast där, sägs det? Illinois, Ohio, Indiana, Kentucky... Det är ett perfekt läge. Rätt centralt, men ändå inte Nebraska/Wyoming/Utah-desert. Rätt nära många storstäder (för att jag kommer att hamna i någon rural håla är ju säkert ;) som springfield och chicago. Jag är SÅ nöjd :)

Annars, DAN FÖRE DAN idag ju! Aka lilljul! Om någon timme åker vi ut till faster i vånga. Julmat och norsk julafton (=det där "paketspelet", ni vet... vi har som tradition att spela det varje lilljul). Imorgon är det då julafton, och GOD JUL på er alla!
Joyeux Noël, feliz navidad, merry christmas, hyvää joula and so on and so on.
Är på landet typ hela lovet, så vi hörs sen!
Pussbye.


Future Home state!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0