Where will you study next year?

I USA, såklart!
Idag fick jag två julklappar av EF; en t-shirt och en studentkalender. Samt information om den hälsoundersökning jag måste göra. Och alla dessa jävla vaccinationer, jag är trött på att agera nåldyna! Seriöst. Två gardasilsprutor och en svinis under detta halvår. Nästa blir värre - en gardasil, tre hepatit B och så en mot smittkoppor. VAFAN! Suckz.
Anyhow.

Jag är så himla glad, på strålande humör och mår så himla bra just nu :) Ska snart ner och julbaka lite med mor min, mys!
Att den där naturkunskapsuppsatsen ska vara inne på måndag och att jag inte ens har börjat med det, rör mig inte alls. Jag ska bara flumma runt kring tre påståenden, därför behövs det inte så mycket fakta ;) Sånt gillar jag!

NV-slaget på torsdag, och avslutning på fredag. Nästa vecka kommer nog att bli brabra den med :)
Ha det bra, pusshej!


Min fina EF-tröja ;) Detta är alltså baksidan, framsidan är helblå. Exiting! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0