Allt går så fort!

Jeez, redan torsdag! Hur, när, gick det till? Aja, jag antar att jag inte direkt klagar!

Måste lite uttrycka min glädje bara! Vi fick resultaten från våra engelska np idag. ih! På grammatiken och listening fick jag alla rätt, och på reading och writing fick jag ett fel (alltså två fel på fyra prov!)!!!! Jag är så himla nöjd och stolt! (det sjönk dock rätt bra under mattelektionerna... skala är inte kul och inte lätt på något sätt!!!)

Ä
r ensam hemma hela denna kväll. Mor och far är på julfester på deras jobb. Jag ska värma risgrynsgröt till middag.. and then what? Jag är så galet rädd. Men, med alla lampor tända och tv'n plus musik på blir det nog bra ändå.
Läsa lite charles dickens ska jag göra också. Och imorgon är det fredag (off topic, where?) vilket påminner mig om de trehundratrettioelva franskaglosor vi har... kul!

Kanske att jag, i alla min ensamhet, ska börja "laga mig lite mat", då. Till tonerna av ramones. Och Scrubs i bakgrunden. Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0