din vän pessimisten

Hej!
Allt fint? Det är bra med mig. Full på julmys! Ih :')

Igår, i alla fall. Väldigt trevlig kväll i lindö, med trevliga människor. ("trevligt" låter rätt lame, men det var det inte, haha!)  Det var väldigt kul att träffa tessan och ide igen också, verkligen! :)
Vi lekte lite lekar ("eh, ursäkta, men kan vi få låna dina kalsonger?" till grannkillen. Det tog honom fem minuter att till slut hitta ett par björn borg i strl L. Och när han fick tillbaka dem så luktade han på dem, haha! Tror att han dök upp sedan igen, mannen, myten, legenden - kalsongkillen!) käkade tacos och dansade. Älska gamla godingar som man dansade till på discona på lågstadiet - classics never die, aight! haha ;)

Och idag då, mamma och jag var på julmarknaderna på stan. Jag köpte min första julklapp för i år! Till mormor :) En massa annat mys köpte vi också, och nu är det all pyntat här hemma. Lite, i alla fall. Ska nog slå in lite paket ikväll så att vi kan ta fram den första julklappspåsen!! Oh my :)

Ha det så bra annars då. Ses! Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0