hurry hurry hurry before I go insane

I WANNA BE SEDATED!
är helt sådär bubbleheaded lost i ramones... again. All credd osv, men de är ingen jättebra pluggmusik alltså... Den där jäkla jane eyre-recensionen ska in imorgon. Jag har inte börjat än.

Karma is a bitch btw, ni vet mitt tjat om hur o-trött jag var hit och dit? Fick inte jag för den, eller? Sov tre timmar i natt. Vilket gör att när klockan ringer klockan 06.06 så stoppar jag den direkt, utan att snooza. Mamma frågar klockan sju om jag inte ska gå upp? "Jag har sovmorgon"... Tja...
Kanske var jag värd det, men antagligen inte. Aja, globalkunskapen är den enda lektionen jag faktiskt känner att jag kan skippa då och då. Så. jäkla. värdelöst. Plus att jag nu hann plugga på fetingredovisningen, som gick helt okej.

Grattis, grattis till världens bästa Michelle idag!! Hoppas att det känns bra att bli sexton. Snart är det över ;)

Nä, Jane Eyre väntar. Ska väl ta tag i skiten. Men igen; det är svårt att vara snäll i en recension... Vi ses. Och hörs. Och syns. Puss.


ramones - i wanna be sedated


Kommentarer
Postat av: Lisa

du kan maila en. jag pillar med min fortfarande, men snart ska ni få en av mig. har kommit på rätt mycket!

2009-11-26 @ 08:13:53
URL: http://digsy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0