Inte ett dugg jävla produktiv

Är det bara jag som absolut inte har någonting att göra i skolan just nu? Det enda vi gör på lektionerna är att diskutera viktiga saker som tatueringar, paintball och dyra hus med lärarna. Och på historian fick vi ju lite tid att dregla åt Christoffer Columbus (haha, har ni SETT honom eller? Jag menar, jämför honom med de andra tråkiga renässansgubbarna, typ Galileo, och Columbus är världens jävla ssmokin hottie! Vi dog lite.)
Är man desperat när man tycker så kanske...? Vet inte. Kanske. Kul.

Visst fan, nu kom jag på att vi egentligen skulle ha kollat upp utbudet av fair trade-varor i två mataffärer tills imorgon, på globalkunskapen. Men den klassen är så jäkla flummig att jag skiter fullständigt i det. Vad har vi fått göra? Rita en karta av Indien, klippa ut indiska klippdockor och möblera ett indiskt hem. Första klass? Nej, första ring.
Kul att jämföra det med företagsekonomi-klassen som är dödsseriösa, har prov hit och dit och behöver miniräknare till lektionerna (jag är dock inte avis, det verkar sjukt boring! haha). Skönt att kursen är slut nu i jul i alla fall. Ska även bli dyna-o-mite att börja läsa kemi a nästa termin!
Och vi får btw typ fyra månader på oss att läsa igenom hela matte b! Hur fan ska det gå till hade de tänkt?

Anyway, ikväll är det DH att se fram emot. Underbara älskade.
Jag har även släppt alla hämningar och börjat älska JJ, trots allt. Ni borde lyssna på dem ni med!
Det här ska ni få, sedan ses vi väl. Cheers.


JJ - Me and Dean


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0