Jag ser det snöar!

Det snöar i Norrköping idag, lyckorus att vandra i ett vinterlandskap (med lite för många löv, dock) till matsalen.
Inte lika mycket rus att cykla hem i snöstorm, burr!
Anyway. Jag har huvudvärk, är hungrig och imorgon är det skolbio på harlekinen. Vi ska se Slumdog Millionaire. Jag har sett den en gång och förstod inte på något sätt hur den kunde bli så galet hypad! Ledsen, men Anwar (ja, eller vad nu skådisen heter på riktigt... han kommer alltid att vara Anwar för mig) är en rätt dålig skådis.

Dock kan det hela bero lite på att jag såg filmen på flyget till New York. Så go figure, en miniskärm och halvkasst ljud, jag är beredd att ge den en till chans.
Ja. Jag är grymt sugen på julmust. Jag tycker inte jättemycket om julmust, men dricker det gärna för känslans och stämningens skull! Haha I'm such a christmas geek indeed.

Dagens olycka var (off topic) att få ett mail från asos med rubriken "FREE SHIPPING TO SWEDEN BEFORE MIDNIGHT", bli lyrisk, gå in och fylla en varukorg, letar efter en rabattkod av något slag, och läser "knitwear only"... Och jag ville inte ha några jävla knitwear!!!!!! Piss it.

Nä, nu får vi väl ses. See you hotshots.


Ser jag inte billig ut idag eller? Jag kan känt mig så jävla billig hela dagen... Såhär ser jag f.ö ut när jag lyssnar på Iggy Pop. Grejer det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0