Oh yes please

Bara jag som är jättekär i den-där-nya-robinsondeltagaren-som-tydligen-heter-simon? Jag menar, kolla bara! Those beautiful blues, är de inte jättelika Chace Crawfords?  De är galet lika, indeed.

(annars lyssnar jag just nu på animal collective, popsicle och ramones. tänkte lägga upp en bild på vad jag har shoppat i helgen, men min kamerasladd är typ... borta? i alla fall var det en tröja med puffärm från h&m, 100 pix, armband från h&m, 60:-, lackleggins från mq, 200:- och en stor t-shirt/klänning från monki, 250:-)



Annars är allt fint och så. Ellis och Viktor har precis åkt hem, och imorgon är det måndag igen. Känns bra och så, faktiskt. Nu på lördag är det födelsedagsfest för michelle, och nästa helg blir det idol och göteborg för hela slanten! och så är det ju fan första advent om en vecka! Framtiden rockz :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

1, han var skitful

2, lackleggings är ju sååå typ 2007. till och med elin kling börjar tröttna på det.

2009-11-22 @ 20:22:44
URL: http://digsy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0