Say it all

Det känns inte som om jag har så mycket att säga just nu. Förutom att jag mår rätt bra, förutom att jag är så förbannat hungrig... Och så har vi idrottsprov imorgon. Det måste ju vara det absolut tråkigaste att ha prov i? Vi ska ha både teori och bänkpress-prov... 17 kilo i 30 sekunder kanske inte LÅTER så jäkla mycket, men fan! Jag är inte Anna Hall liksom :(

Ikväll kommer Viktor och Ellizz hit. Imorgon har jag utvecklingssamtal, visst fan! Måste påminna mamma... Och så skulle vi visst redovisa våra bokrecensioner på engelskan, men yours truly här läste ut sin bok igår, så det finns inte en chans i helvetet att jag kan redovisa någon recension imorgon :) Men det är okej. Karin är världens mesigaste lärare. Eller så får jag väl improvisera! Big deal.

Jag vet att jag slutar varje jäkla inlägg med ett youtube-klipp på någon random asbra låt, men vafan. Jag känner lite som att det är mitt ansvar att mata er med sådant som era föräldrar eller syskon kanske inte gjorde. Jag tar på mig den rollen liksom. For all our pleasures.
(btw hade vi np på engelskan idag, och det är ju bra och roligt att både cornelia och jag kan stava till appreciation, haha! Så jäkla illa. och att jag satt i kanske en kvart och försökte komma på vad "förhindra" heter på engelska. Pre... preoccupied? Pre...pre? PREVENT! Som tur var kom jag på det till slut)


And todays treat is... jamie t - calm down dearest. En "gammal" goding!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0