Tydligen ser jag glad ut

Hej alla glada! Och alla ledsna... och alla manodepressiva storbloggerskor. We're all Vishnus children in the dark, kom ihåg det.

Skönt med onsdag, känns som torsdag. Rätt befogat dock, eftersom vi är lediga på fredag (BIG TIME!!)
Här sitter jag, insvept i en stor randig filt, "läser" skolkatalogen (jag ÄLSKAR den!!!! trots att jag enligt den heter Stina Björklund...) och tänker på dagen som gått (how heroic).
Globalkunskap, sov till en film, naturkunskap, idrott (med bosse som typ ger en fetingberöm för att man orkar sitta "stolen" i 30 sekunder...haha) och franska. Leka med Emilias söta power man, haha. Och lite samtal med Ulla... hon sade något så konstigt till mig (ja, efter det att jag i en kvart stått och förklarat för henne varför det står "je suis morrissey" på min tröja... "inte Jim Morrison då?" NEJ, Ulla, inte Jim Morrison. Skulle jag menat Jim Morrison hade det stått Jim Morrison... men okej.), hon sade att jag alltid såg så glad ut! Det har jag verklien aldrig fått höra i hela mitt liv. Ulla var helt på alltså, sade saker som att "ibland när jag känner mig lite nere tänker jag på hur kul det är att ha dig i franskagruppen, och då blir jag glad igen!" (det där var ett direkt citat!)

Alltså... haha. Ulla, lilla söta konstiga Ulla. ;)

Nä, nu ska jag återgå till att "läsa" skolkataloger och skratta lite åt att det ser ut som om hela jävla eber är klonade från två människor or so. Tacka Vishnu för De Geer, indeed! (Lätt snyggaste skolan också. Inte en betongklump som alla andra skolor, nej. De Geer är ett arkitekniskt konstverk!) ;)


Min vackra skola... Ja, lite patriotisk är jag. Som en reaktion mot ebers pinsamma försök till lärkaslakt, hahahahahhahahaahhahahha, okej. Man lever inte länge på bleech and gum, finis ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

så jävla tråkiga ämnen. har du valt iv än? eller det kanske ni gör i vår? VÄLJ KULTURHISTORIA om det finns. sylve hade nån sån iv-kurs på min tid i alla fall. sjukt kul!

2009-11-12 @ 21:34:05
URL: http://digsy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0