Up to Lexington 1,2,5

Hej där!
Jag är så dålig på att blogga att jag borde få ett pris på typ blog awards... nästa år? Vi får se, ska ringa Louise Bratt och höra.

Hur har er vecka vart so far?
Igår var det måndag efter ett sköööönt lov, och det var lite kämpigt, ja. Men helt okej ändå, man kommer ju in i skiten så lätt igen. Jag scorade på NK-provet!!! Det blev jag happy över :)
På historieprovet gick det inte lika bra dock... ett jävla poäng från mvg och det gör mig så sur!! Det är alla jävla årtals fel (och okej, jag råkade kanske skriva att antikens grekland var en monarki...hur dum får man vara?)

Annars var vi väl i rådhuset idag. Blev lite hjärntvättade av sosse-lars. Hm... Tog spårvagnen till skolan igen, två stationer, haha! Vi är så jäävla lata alltså, men ändå kul ;) Det var värt att planka på den alltså.

Sedan skrev jag lite om Dante, åkte hem, slaggade i soffan, kollade på Aladdin (älskade mattan, han är så förbannat söt!) och så lite sömn på det. Heeelt okej alltså! Hah.

Och jag är så förbannat sugen på att åka utomlands, men det fåååår jag inte. Ingenting får jag längre. Vad jag än ber mamma och pappa om, "vi ska skicka dig till USA!!!!"
Försöker vädja till pappas slösa-sida (den som dominerar hos både honom och mig, som gör det till ett sant nöje att spendera pengar. Det spelar ingen roll om det handlar om ett par skor, mellanmjölk eller bläckpatroner till skrivaren, pappa och jag äääälskar att köpa det!) och dra med argument "men du vet ju hur lågt pundet står! Vi åker väl till London en sväng?"
Men nej. Fan.
Aja, det är ju jul (det känns faktiskt vinter i luften nu, mindre höst!) och det klagar jag INTE på! :)

Nä, nu räcker detta. Ska väl bjuda på en bild på något fint, så ja, det gör jag väl också då. See you ponytails!


Velvet Underground oh yes! I'm waiting for my man...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0