Hej där!

Lite fixat på bloggen, inte färdigt än dock ;) Det får ta sin lilla tid, no hurries.

Lycka idag är f.ö att;

- Jag och Lis har nu biljetter till Idol i Gbg den 4 december, wohooo! Haha, jag är en sådan nörd slash tönt slash whatever, men så får det väl vara då.
- Jag köpte Markus Krunegårds två album idag (Prinsen av Peking och Lev som en gris dö som en hund) och de är awesome.
- Dystra Utsikter Lev som en gris dö som en hund är ju Long Beach! Fast, med annan text och på svenska.. Men ändå! Long Beach!
- På fredag är det signering med krunis himself på vaxkupan, I can't wait :)
- På fredag är det även michael jackson-tema i Idol fo shizzle. Erik ska sjunga Thriller! Bra val.

Ja, något sådant. Vi körde boxning på idrotten idag, och mina händer vill inte sluta skaka... lite läskigt faktiskt! Typ som i Twin Peaks när allas händer helt plötsligt börjar skaka...

Nä, slut för idag, tack för idag. Ha det fint och så.
Pusshej.


En lycklig jävel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0