Bevis på att man har lyckats i livet:

- Ett citat undertecknat dig finns med i någon form av massmedia.

- Du är en vaxdocka på valfritt Madame Tussauds.

- Din vet inte hur mycket pengar du drar in varje månad (dvs. det är så mycket att de där nollorna i slutet bara blir bisarra...)

- Din kontaktbok i mobilen får Perez Hilton att verka galet socialt efterbliven.

- Du tackar nej till att mingla med Brad Pitt

- Du har en fanclub på facebook vars medlemantal är maxat

- Du får en gata/planet/byggnad/film/teori/väska uppkallad efter dig

En dag, vänner... en dag är jag där. Hur fan det ska gå till har jag ingen aning om, men jag funderar på att göra något radikalt. Sådant drar ju ögonen till sig har jag hört...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0