en bakfull nazist

Jag kom precis att tänka på en sak som jag gjorde när jag var liten. Eller liten och liten, jag var väl åtta år kanske? Anyway. Kommer ni ihåg alla olika communities som fanns? Lunar var ju störst, men sedan fanns ju också "Humla". På humla fick man, varje gång man loggade in, välja en "status", typ "glad", "ledsen", "hungrig" osv. Man kunde även välja på "bakfull".
Jag var åtta år, och hade väl inte stenkoll på vad det egentligen betyder. Jag kopplade det så att bakfull, det måste ju betyda att man är sugen på att baka! Makes sense liksom! Så flera gånger tänkte jag till och kom på att jo, jag var lite sugen på att baka. Så loggade Stinis93, F8 in med statusen "bakfull" på en tisdag.
Undra vad folk tänkte?

Sedan hade vi ju Kamrat... Där jag hade ungefär trehundrasextiosju konton. Varav ett hette cool_nasse_girl. SÅ cool var jag faktiskt... Anyway, jag kommer ihåg att jag fick flera meddelanden från främlingar som skrev typ "är du nazist?" "vet du ens vad det innebär att vara nazist?". Mitt sjuåriga jag fattade ingenting. Nu förstår jag dock... Shit, jag var nog lite av en rebell ändå... hah.

Kommentarer
Postat av: Lisa

hahaha, oh herrregud jag skrattar högt för mig själv

2010-04-16 @ 21:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0