wouldn't it be nice?

Bye bye darlin weekend.
Ibland så vilade jag från den tunga bördan att göra ingenting. Shite.
Igår åkte jag, tillsammans med sex andra underbara souls, ut till rasmus på landet. Så mycket land att det finns traktorer och typ får överallt! Ibland känner jag mig lite överdrivet stadsbo-ig, men what the heck ;p Det var en massa mys, film och musik. Alldeles awesome.

Nu känns det som om det vore så galet nice om helgen bara kunde... växa några centimeter. Eller meter. Kilometer, mil, whatever. Skola imorgon känns inte allt för frestande. Kemiprovet på tisdag känns inte helt awesome. Men ändå. But still. Life's pretty good still.
Och imorgon fyller min lilla storasyster 21 år. Sjukt deprimerande för henne, hehehehhee.

Nä. Lite Beach Boys och en dusch känns alldeles lagom ansträngande idag. Kemiboken får snällt lära sig att vänta...
cheers ponytails.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0