direction to perfection

Jag har haft två "riktiga" skoldagar och jag är. trött. som. fan. Det känns dock bättre än jag trott. Vår nya mattelärare som vi kommer ha i både C- och D-kursen är sjukt snygg. Det kan... bli jobbigt. Eller bara positivt? Haha, vem vet... Vi har en ny svenskalärare som verkar helt ok (men jag skulle hellre vilja ha Helena), och vår nya engelskalärare är så underbar att jag bara vill nypa honom i kinderna! Choung i fysik kan gå precis hur som helst, och han verkar ju inte ens komma ihåg mig längre. Kemin är rolig och biologin ännu roligare. Nästa vecka drar musiken, franskan och IV-valen (jag har filmkunskap första perioden!) igång och det kommer bli.. ja. Kul. Förnedrande. Och lite plågsamt om vi ska gå in på återseendet med Ulla Muda.

Pappa och jag är ensamma hemma denna vecka då mamma och mina syskon+Ellen är i Liverpool (Beatlesveckan!). Vi har levt på pulversoppor och idag blir det pizza! Jag känner mig nästan värd det (trots att jag, Emilia och Cornelia lyckades smälla i oss en hel kladdkaka från Ica...) Nej, jag gillar människor som äter! Gärna mer än mig, trots att det är rätt svårt att hitta, haha...

Imorgon blir ganska soft i skolan, då vi bara har kemi och engelska. På eftermiddagen/kvällen ska jag kampanja med Fp här i Norrköping, det ska bli väldigt kul!

Anyway. Nu blir det pizzahämtning på cykel. Cheers! xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0