friday 13th

Imorgon åker jag hem. Mina flygbiljetter har kommit nu! Jag åker från Evansville till Detroit, från Detroit till Amsterdam och från Amserdam till Stockholm. Är i Stockholm på lördagsmorgonen.
Det känns väldigt bra, faktiskt. Även fast allt suger osv så känns det bra. Det är bara att blicka framåt! (typ så har jag precis anmält mig till basliberalen den 2-3 oktober i sthlm, ska bli sjukt kul!)

Sedan kom jag på en sak... imorgon... fredag... SHIT! Jag ska flyga på fredag den trettonde. Men sedan, after all... Det vore väl ett alldeles dandy avslut på denna resa - att krasha med flyget och dö! 
Nej, livet är alldeles för rough on me för att låta mig dö. Nu ska jag avnjuta de sista timmarna jag har kvar i Lawrenceville. Jag kommer då aldrig komma tillbaka hit igen... Men till USA ska jag tillbaka, såklart. Min kärlek till detta land har inte ändrats, det ska ni veta. Snarare tvärtom. Puckon finns i alla länder, så är det bara. Och jag har trots allt träffat endel sjukt fina människor här. 

Ja. Nu ska jag packa ihop lite saker! Vi ses, ponytails <3 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fanns det ingen annan värdfamilj eller varför åker du hem pga en puckad värdfamilj?

2010-08-12 @ 19:22:12
Postat av: Stina

that's right

2010-08-12 @ 21:23:57
URL: http://jesuis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0