NVNS2


Så var det back to school igen, då. Känns faktiskt helt okej (eller nja, kollar man på vårt schema så dör man lite, men det är faktiskt inte så illa som det ser ut eftersom jag inte har specialidrott, musikprofil eller geografi..) bara det att aaah... det kommer ju alltid vara mycket skönare att inte gå i skolan. Chins up, though. Känner att jag kommer bli utbränd av att ha fysik med Choung. No offence, men alltså... aah. Det är rätt dandy att vi får en annan mattelärare nu i alla fall, haha ;)
Och inga mjukstarter här inte, imorgon drar vi igång direkt med schemat... Jag är sjukt trött. Bara tanken på att jag måste vara i skolan klockan åtta imorgon (för att jag VÄGRAR gå ännu ett år med underskåp... haha) får mig att gäspa stort...

Aja. Vi får se hur levande jag är imorgon. Puss på er, ponytails! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0