Love Is Liberal

Basliberaler är helt geniala saker, faktiskt. Fyll kärsön med glada liberaler (och några arga kristna scouter... hrmpf) och det blir finfint liksom. I helgen har jag lärt mig massa om nationalekonomi, integritet, flyktingpolitik, folkrätt och internationalism. Det senare hölls av Birgitta Ohlsson (EU-minister, folkpartist, GALET COOL, för mina mindre medvetna läsare ;) och det var extremt inspirerande. Sånt blir man så splittrig i fingrarna av, och jag ÄLSKAR kicken det ger! Jag lever på den.

Igår fick vi även leka lite "lekar" (iiih). Eller well, rollspel passar bättre in. ASKA - Ashenvales Sanna Kristna Agronomer - är ett väldigt fint parti som är "jämställt", ogillar homosexuella och som fick varenda Amish i hela landet att rösta på oss. 10% känns ändå helt ok ;)

Annars är det ju andra advent idag. Julmys och kurering står på schemat. Jag.behöver.sömn! Denna vecka har vart väldigt stressig, extremt lång och innehållit alldeles för få sömntimmar. Men jag ska inte klaga, det har vart väldigt roligt också! Nästa vecka ska jag dock ta det jävligt lungt hade jag tänkt. Hade det inte vart för ett fett slutprov i Kemi A som jag måste plugga till hade jag nog tagit det precis så lungt i praktiken också...

Take care you ponytails out there. Bless you xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0