105 bugg och en halv pepsi

Goder afton kära vänner, hoppas att allt är bra med er.
Det är måndag idag. Och februari på det! Det är alltid skönt när februari kommer. Då har man liksom klarat av det där jobbiga, första hindret på året. Januaridepressionen. Det känns som om det är i februari som allt börjar igen. Januari räknas inte, jag är lite i en koma då. Men nu satan! Nya friska tag som det heter. De är väl varken nya eller friska, men gamla sjuka tag funkar väl det också...

Förutom att vara extremt hungrig har jag idag vart med om ett otroligt irriterande "nästan-mvg" på matteprovet. Ett förbannat poäng ifrån... Plus att det var på en uppgift som jag kunde, men som jag hade skrivit på mitt kladdpapper och sedan inte tagit med för att jag resonerade så att shit, jag måste ha gjort fel. En 63-åring kan ju inte studera på komvux! Men joho, det kan de visst... Note to self; skriv alltid ner allting på provet. Det kan ju vara rätt...

När jag kom hem så blev jag lite gladare när mina buggisar från egoina hade kommit! Så nu tuggar jag på så att käkbenen gnisslar, typ. Och guess what, colasmaken har blitt stark! Det står typ "het cola" på dem. Jag fnissade lite åt det aningen fyndiga namnet, men fick käka upp det senare när det faktiskt var starkt... Okej, vi snackar inte tabasco-jalapeno-chilipeppar-starkt, men väldigt starkt för att vara ett harmlöst (?) tuggummi. Note to self; don't ever underestimate the bugg-gums exploading flavours.

Det var väl allt för idag. Sådär lagom kul igen. Ikväll ska jag plugga kemi och se på familjen annorlunda (älskar det programmet! varför vet jag inte... men what the heck!). Och tugga bugg också, såklart!
xoxo

 
Buggisarna och sedan en bild på min hand... Tänkte visa min nya älsklingsring. Det är inte den svarta (som mamma fick gratis från yves rocher!! haha, jag tycker att den är skitsnygg) utan den brevid. Mitt nagellack kommer från Depend och är mer grått än vad det ser ut som. Klockan är från Guess och armbandet från Jc.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0