Are you quite certain love?

Ikväll (idag?) är det tydligen Superbowl night.
Det är det enda Kristi, Laura och Till snackar om (och har gjort i en vecka nu typ).

Jag är liksom på det stadiet då jag precis har fått reda på att Superbowl inte handlar om bowling. Inte alls.
Det handlar om amerikansk fotboll. Finalspelet i NFL (tror jag? kan vara typ NLF också..aja), som är typ allsvenskan för amerikansk fotboll i usa.

Detta år står det mellan Indianapolis Colts och New Orleans Saints. Colts vs. Saints. Tydligen hejar jag på Colts. Heja, heja!

(jag borde bygga upp mitt intresse fram tills det att jag själv får uppleva min första superbowl sunday!)

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag satt precis och undrade vad det var. minst sex st på min facebook hette något med superbowl i sin status...

2010-02-08 @ 09:13:31
Postat av: Stina

haha jo. och saints vann tydligen också, illa... :(

2010-02-08 @ 13:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0