I behov av något disgusting!

Jag är på ett sånt där äckelpäckel-humör! Och jag har helt tröttnat på bot flies. I need something new!
Det finns inga youtube-klipp med binnikemaskar... Annars hade ju det vart gött.
Jag fick en tjing och tänkte se den där tecknade kortfilmen som JÄMT gick på cartoon network för en jäkla massa år sedan. Back then så hatade jag den, men eftersom mina intressen har ändrats lite så tänker jag att den idag skulle passa mig perfekt (filmen handlade typ om en kille som skulle bjuda sin brud på middag, men någonting blev helt fel och maten blev sjukt äcklig med en massa maskar och ögon i typ... åh!)
Så, detta är en efterlysning. Någon som vet vilken "film" jag snackar om? Eller har ni något annat äckligt tips på lager? Sjukdomar, whatever!

Haha. Vissa efterlyser typ borttappade skor eller söta pojkar. Jag efterlyser äckliga tecknade serier. Svart på vitt liksom, något är seriöst fel på mig. Bu-fucking-hu!

Kommentarer
Postat av: blähä

www.existenz.se finns allt ifrån sockersött till sockersöt kanin med pil i huvudet.

2010-02-08 @ 23:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0