Min blogg borde vara beige

Välkommen underbara måndag. Vaknade klockan sex minuter över sex som vanligt. Snoozade till sexton minuter över sex, också det som vanligt. Klev upp ur sängen - BANG BANG POW!
Migränen slår till. How delightful.
Jag däckade rätt fort tillbaka till sängen och sov till klockan två. Käkade lite piller och såg på film i soffan.
Nu är det rätt okej igen, bara lite vanlig huvudvärk. Och sådan ångest över att ha missat en hel dag i skolan. Nej, så mycket borde jag väl inte ha missat? Hoppas inte det i alla fall.
Tänkte i alla fall plugga lite nu ikväll. Svenska. Romananalys av The Picture of Dorian Gray. Kommer jag bara igång blir det ju roligt.

Och Saints vann tydligen Superbowl igår. Crap då.

HUR NERE ÄR JAG EGENTLIGEN? Jag orkar inte blogga nu. Inspiration is overflowing, och den lägger jag på viktigare saker... typ ;)

Åh, så det slog mig nu! Det är därför man kunde gifta Indianapolis- och New Orleansflaggor på FarmVille! Jaaaa, jag undrade verkligen varför det var just de två städerna...


Enough for now. See you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0