Nähä

Imorgon är det inte lov längre. Scary thought. Jag kom på inatt att jag egentligen har en massa plugg att göra (kemi, matte, historia, franska...), men vem orkar? Jag är faktiskt lite sjukis. Ingen magsjuka (THANK VISHNU) men en finfin förkylning inkluderat världens ondaste hals. Men hellre det 365 dagar om året än magsjuka två dagar. JA, jag har en fobi för att spy, ring outsiders!

Annars så är jag sådär härligt nördig och typ dyrkar bokrean. Har än så länge bara fyndat två böcker (The God Delusion och The Picture of Dorian Gray med FULT jäkla filmomslag! HATAR när de gör så!) men mer lär det bli, hoppas jag...

Som en liten sådan där fin punchline skulle man ju kunna säga att 1. Jag vill såå se Alice in Wonderland! Speciellt när den nu finns i 3d i Norrköping också. För med alla facit i hand kan vi ju säga att Tim Burton + Johnny Depp + Helena Bonham Carter = Ren och skär skönhet i filmform. Världens bästa regissör och världen bästa manliga respektive kvinnliga skådisar. Såå, om någon är up for it...
2. Magnetic Fields är så bra så bra så bra så bra. Deras nya "realism" är galet skön. Listen to it, please.

Nä, kanske tid nog att faktiskt göra något? Jo.
xxx

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0