Rub-fucking-rik.

Jag har huvudvärk once again. Jag är hungrig och allmänt kinkig som jag jämt är när jag är hungrig.
Fleetwood Mac håller humöret uppe ändå, thank Vishnu. Och älskade Roy såklart.

Och jag känner hur jag verkligen inte har någonting att säga. Det blir liksom inte så mycket roligare än så, me being so very sorry. Jag behöver lite energi och inspiration först.
Idag känns som en otroligt onödig dag. En sådan dag då typ mina seeds på FarmVille har vart det mest givande jag har gjort. Min hjärna är icke mottaglig för information idag.

Så, nä. Nu ska jag knapra lite piller och vänta på att kvinnan i huset (ja, min mor dvs) kommer hem och lagar lite mat åt mig! Oh jeez, hur ska jag klara att någonsin bo själv? Nä. Inga sådana tankar nu, S. Stay positive, stay positive... my ass. 
xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0