Tvilling

"Enligt astrologin så sägs Tvillingarna vara talet, språkens och all kommunikations tecken vilket gör dem väldigt sociala. Men också att de kan vara väldigt envisa vilket oftast är en dålig egenskap. Bra egenskaper: anpasslig, tydlig, kommunikativ, nyfiken, intellektuell, charmig, underhållande, vitsig, äventyrlig, vänlig. Dåliga egenskaper: inbilsk, otålig, fåfäng, kritisk, för lekfull, skrytsam, komplicerad, ytlig, temperamentsfull."

Så säger Wikipedia om tvillingens stjärntecken, och det är ju fan jag i ett nötskal typ. (Med vissa undantag, jag är inte jättesocial, inte alltid tydlig och inte för lekfull)

Jag är inte en person som tror på mycket. Jag är ju hur o-religiös som helst, och tror typ bara på sådant jag ser... "Jag tror jag aldrig någon gång har trott på att tro", liksom.
Men jag tror faktiskt på atrologi. Stjärntecken. För visst stämmer de väldigt ofta? Jag är då tvilling och jag tycker att jag fyller ut dess funktioner väldigt mycket. Jag känner mig väldigt tvilling-ig, liksom.
Och de allra flesta som jag känner passar också väldigt bra in i sina respektive stjärntecken.
Kanske är det bara slumpen? Eller så ligger det något i astrologi... Jag vet inte.
Men jag tycker att det är sjukt intressant, och jag kan sitta och läsa om mitt stjärntecken hur länge som helst typ.. Som för att bekräfta mig själv liksom. Hey gal, du passar in i något. Testa't! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0