Bot flies

I morse såg jag på Vakna med the Voice. (har typ insett att det är rätt underhållande alltså... förutom Josefin Craford, jag HATAR henne verkligen! Dryg, konstig, äcklig och ja. Sedan ser det ut som om hon har alldeles för ljus concealer under ögonen. Jag tror dock inte att hon har det, det ser bara ut så... uh)

Ja, de pratade i alla fall lite om Bot Flies.
Det är en fluga som lägger sina ägg på myggor. Myggorna biter sedan djur och människor, och dessa ägg kommer in i skinnet och kläcks. Vips är små söta (?) larver födda, och kravlar runt där inne.

För det första; jag är inte mesig. Jag tycker om det allra mesta som har med blod, sår och allmän mänsklig biologi att göra. Det fascinerar mig, och jag tycker att det är skitkul att kolla på.
Men det här, det är för mycket för till och med mig. Ni vet, djur och jag... och LARVER!!! Åh fy helvete. Skulle jag ha en jävla bot fly i mig skulle jag hands down ta livet av mig, ALDRIG i helvetet att jag lever med en fucking larv i mig! Det finns inte en chans. (dvs, jag kommer att stanna inne hela sommaren. vill ju inte riskera något. DÄR har ni, sommar-älskare! Bot flies lever i värme! Skulle allt vara kallt och skönt som jag vill skulle vi inte ha några sådana äckliga saker!!)

För det andra; det är ju något fel på mig. Trots att jag tycker att det är förbannat äckligt så sitter jag ändå och youtubar "bot fly" och kollar igenom vartenda klipp. Jag har typ spya i halsen nu, och mår så enormt dålig. Är sådär allmänt paranoid och så fort det kliar lite på mig tänker jag "bot fly, bot fly, bot fly!!!". Det kryper i mig, helt enkelt.

Jag antar att det liksom är min rebelliska tonårsvilja att skada sig själv. Vissa skär sönder handlederna, andra svälter sig själva. Jag youtoubar bot flies. Same shit, different names.

Sedan tänkte jag lite på (när jag såg på videorna) hur jäkla lugna alla var. Folk drog liksom ut en FET ljusgul larv (ibland flera!) ur deras kroppar, och de typ... skrattade! "Can I see it, can I see it?" typ.
Antingen hade de hinkat i sig valium innan.
Eller så kanske det är the stockholm syndrome liksom. Att de liksom blir fästa vid den där larven. Och får separationsångest när den försvinner ut. Kanske. Vem vet?

Aja. Kolla inte på följande video om du är lite känslig. Eller, kolla helst inte på den över huvud taget. Det är inte fint någonstans...


Säg inte att jag inte varnade er...


Kommentarer
Postat av: Lisa

f y f a n, jag mår illa, saliven flödar och huvudet dunkar. jag ska aldrig åka utomlands igen, finland som max, kanske...

2010-01-26 @ 17:38:47
Postat av: ellis o vicke

fy fan det där var det coolaste vi sett!!

2010-01-26 @ 20:49:07
Postat av: EMELIE, SÅKLART BAJS BAJS BAJS!

Jag kände en som hade en "finne" men när han spräckte den så var det larver i!

Så j*vla äckligt :S

2010-01-26 @ 21:45:41
URL: http://emkab.blogg.se/
Postat av: Lydia

Haha. det här har jag gjort idag:

Lyssnade på the voice i morse. Gick i skolan. Kom hem från skolan. Kom på vad paul hade pratat om på the voice i morse. Gick in på youtube och plågade mig själv i typ 1 och en halv timme. Gick därefter in på egoinas blogg. Läste din kommentar om BUGG-tuggummin, klickade på länken till din blogg och läste det här inlägget. Jag känner igen mig i allt du säger, haha. Skönt att veta att jag inte är den enda som är störd...

2010-01-27 @ 01:16:14
Postat av: kakob

fy så vidrigt, du kunde ju ha varnat mig!

2010-01-27 @ 22:04:37
Postat av: Stina

lydia: vi störda människor måste hålla ihop vet du, jag tror att folk ser ner på oss litegrann :o



kakob: sötis är du. bara så du vet.

2010-01-27 @ 22:29:59
URL: http://jesuis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0