I feel fine

Jag mår bra! Jag mår väldigt bra, faktiskt. Skön känsla, det där :)

Idag har jag roat (???????????) mig med att rensa i mitt rum. Först - mina garderober... "Åh, en polotröja som jag hade i tvåan! Mååååste jag slänga den?"
Tydligen måste jag det... Sex plastkassar med kläder rensade jag ut. Och min t-shirtlåda går fortfarande inte att stända... mission failed? ÅH!

I ett hörn i en garderob hittade jag en väska. Den var ouppackad. Jag rotade runt i den och insåg att det var från när jag var i London, år 2006... Fyra år! Wow, new low... Förstår ni hur ordningssam jag är?
Hittade en halv (!) hundralapp, ett hemmagjort passfodral och en bok som jag för några år sedan letade ihjäl mig efter. Och fucking enkronor överallt! De tar över mig! Jag hatar dem... Ska nog börja spara dem i sådana där "rör" igen, skulle tjäna SÅ mycket på det!

Men nu, har jag duschat (välbehövligt, var typ helt täckt av damm...) och lastat över en himla massa skit till viktors och lisas rum (som numer är mina rum de med... jag menar, jag sover i mitt rum, och sminkar mig i mitt rum. That's it! Jag spenderat annars all min tid här i viktors rum. Mycket mysigare.) då det inte riktigt får plats i mitt pompeji-inspirerade rum.

Är fortfarande inte färdig med mitt vykort till illinois, och har inte ens rört svenskauppsatsen... Men jag börjar ju inte skolan förens på måndag! Skönt :)
Men ni får ha de så fint, ni. Vi hörs!


Fleetwood Mac - Gypsy


Kommentarer
Postat av: ellis

åh är det några kläder jag kan ärva? ;) ;)

2010-01-06 @ 17:07:19
Postat av: Stina

mina polotröjor som jag hade i tvåan? njaa... ;)

2010-01-06 @ 18:10:09
URL: http://jesuis.webblogg.se/
Postat av: ellis

trist ;)

2010-01-06 @ 20:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0