just brought hatred to a new level...

jag tycker verkligen illa om folk som hittar på namn, alternativt lägger till något tufft "mellannamn" på facebook. Det är något så litet och obetydligt, men helt ärligt så är det någonting som kramas sönder inom mig. YEUCK! Ni förstår, det är sådant jag gör. Stör mig läskigt mycket på saker som egentligen inte borde röra mig alls. Jag är den som suckar allra högst åt alla dem som småsuckar åt mina petitessproblem. Suckar högst som suckar bäst, som totalt suckar ut alla ni andra suckers med djurnamn.

annars viger jag just nu mitt liv åt o.c. lite sådär. they say you hate california girls if you're not actually one of them. Jag tror dem! Men ändå... there is a certain undeniable charm about them still...
Fleetwood Mac - Gypsy
och en massa horseboy. And that's an evening!
Ses ponytails.

Kommentarer
Postat av: ellis

hah! jag var iaf först med "tuffa mellannamn"



och du är lite töntig faktiskt ;)

2010-01-03 @ 20:08:08
Postat av: Stina

men det är ju faktiskt ditt riktiga mellannamn... jag menar folk som "döper om sig". typ... häst.

2010-01-03 @ 20:21:11
URL: http://jesuis.webblogg.se/
Postat av: ellis

hahahaha HÄST?! du måste ha underliga vänner... haha...

2010-01-03 @ 20:25:11
Postat av: Stina

INTE mina vänner. jag snokade bara runt lite och såg en som hette "häst hund ko get"... Och det var bara ett exempel!! hatar det...

2010-01-03 @ 20:33:15
URL: http://jesuis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0