MINA MÅL I LIVET

Jag har hört att man ska ha mål i livet. Annars blir man tydligen inte varken någon eller något. Jag har därför filat på mina livsmål, så att jag också kan sträva efter något. Någon.

- Stå själv på den röda plasttrappan på times square och skrika "I'm a NYC man!" jättehögt.

- Ha ett saltvattensakvarium och avla fram nemos.

- Få en dotter som ska heta Leah Bobby Jean. Fundera ut varför ;)

- Skaffa mig ett eget oasisgeneration. Hade ju tänkt göra det med Sonny Who, men jag vet inte om de finns längre? Lis?

- Skaffa en sådan där brun, hård, gammal resväska med massa klistermärken som skvallrar om alla ställen jag har vart på.

- Simma med delfiner på Hawaii.

- Skära i någon (helst levande, helst människa. Allra helst en open bypass-operation...)

- Bli kändare än Basshunter.

- Vara rösten till någon skurk i en tecknad film.

- Lära mig photoshop.

SÅ. Där var mina mål i livet.
Vi var f.ö på tv nyss. "De kallar oss artister" visade ett porträtt om Markus Krunegård, b.la när han spelade på vaxis. Tjipp.
Ska f.ö se Krunis igen, den 19 mars på skandiateatern. En RIKTIG spelning denna gång ;)

Ha det fint och grejer. Cheerzzhzhghfh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0