Quote of the day

Att köra "of the day"-saker är ett ypperligt sätt att blogga på när man egentligen inte har något vettigt att säga. Eller, där har jag kanske lite fel. Har jag någonsin något vettigt att säga? Nja. Men visst satan bloggar jag på ändå. Men idag, kära vänner, har det hänt. Jag har inte ens något vettigt ovettigt att säga. I stället babblar jag på om absolut ingenting. Det är lite så jag lever, det är så jag tar mina vinster och mina förluster. Tomma ord. You gotta love it.

"Quote of the day" var det ja. Skulle kunna ta vilket som helst. Men jag nöjer mig med detta.
Ha en mysig natt tillsammans.

"När folk är överens med mig får jag alltid en känsla av att jag har fel"
- Oscar Wilde.

(vi kan ju köra på ett "dagens tips" när vi ändå är igång. "De Profundis", 39 spänn på cdon! Köp den, läs den, älska den. It's that simple.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0