Shop til you drop

Idag har jag shoppat! Fast inga kläder... det känns lite småskumt att ha lagt ner så mycket pengar på så små saker... men ändå!

Jag köpte en grå ögonskugga från Nivea, ett grått nagellack från Depend, ett par gråa converse (grått tema idag! hah), ett svart armband från Jc, hårsnoddar från h&m och en ring från Ur och Penn. Ringen älskar jag, den är en total rip off på en Thomas Sabo-ring (den där svindyra snygga som Kenza har, fyi) fast typ hälften så dyr. Plus att det tydligen var rea på den också! Från originalpriset 498 kr till 249 kr. Sånt gillar jag!

Sedan har jag i veckan även köpt en grå kavaj (som är både oversize och har axelvaddar, bringin back the 80's!) en vit blus (SÅ himla blondinbella, men den är faktiskt väldigt snygg och skön) samt ett brunt, flätat mockaarmband med små töntiga symboler. Det står typ "love" "hope" "embrace" osv på dem. Skitlame, men de är snygga. Ingen behöver ju läsa dem, så resonerar jag.

Det var väl ungefär det. Tråkigt inlägg, känner jag. Men det är fan söndag, till och med jag får transformera min pretty lame:a blogg till en b-modeblogg på söndagar. Så det så.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0