Update of today:

I går kväll/natt pratade jag jättemycket med Kristi (host mom) på Facebook. Måste bara uttrycka min lycka lite sådär, för hon är så underbart snäll och gullig! Fick även skriva lite med Cloey, som är typ världens charmigaste lilla unge. Så otroligt gullig! Tydligen har de två hundar och en katt också :) Ahw!

I alla fall.
Idag har jag gjort ungefär det här:

-Vaknat. Rätt viktigt om det över huvud taget ska bli någon dag att beskriva.

- Gått till skolan. Var skitsur, och det tog mig typ dubbelt så lång tid som det brukar. Det har ju snöat som satan här och... jag har egentligen ingenting emot snön. Jag gillar vintern och kylan. Men när det inte är plogat... då är det förbannat jobbigt! Hade snö ända upp till låren när jag kom till skolan. Urgh.

- Haft engelska. Våra engelskalektioner är åh så produktiva och givande... nat. Skrev lite om Quebec.

- Haft lunch. Burksoppa och torrt bröd, yummie!

- Historieprov. Muntligt. Inte direkt svårt, förutom ett litet hjärnsläpp... Ja.

- Hååååååååål. Vi har tre stora hål i veckan. Detta spenderades i kafeterian med en kladdis... aj då.

- Matte. Vår första matte B-lektion! Och vi hade vikarie, som typ "ja, slå upp sidan xx och börja jobba!". Typ jaa, här kör vi inga mjukstarter... Men det var inte så svårt.

- Gått hem. Med snö ända upp till låren. Hrmpf.

- Degat i soffan. Med Prince Caspian på tv'n. Jag. kan. inte. få. nog. av. William. Moseley.

- Pratat lite mer med Kristi. She's adorable.

Och nu väntar jag på att nollåttorna ska komma. Och på Robinson så klart! Jag är en Robinson-nörd... ohja.
xoxo


Min framtida skola! Lawrenceville High. Ser rätt så pampigt ut, visst? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0