We are family

Jag vill inte låta som något stackars bortadopterat barn men alltså...
JAG HAR FÅTT EN FAMILJ!
En amerikansk värdfamilj, för att vara detaljerad ;) Fick mail av min värdmamma (jobbigt ord, kommer bara att skriva "mamma" och "pappa" typ.) och hon verkar vara typ världens gulligaste. Kristi Warner heter hon och är 32 år. Hennes man (host dad) heter Ty (kan man verkligen heta Ty, eller är det ett smeknamn tror ni?) och är också 32 år.
Sedan får jag en baby sister också! Som inte är så mycket baby eftersom hon är 9 år, men ändå :) Clovis "Cloey" Warner. Som enligt Kristi är en vanlig nioåring "with a lot of drama sometimes. But that's growing up I guess..." haha. Hoppas att hon är snäll. Så kanske vi kan typ fläta varandras hår (HOPPAS, HOPPAS) haha ;)

Lawrenceville heter "staden" som jag ska bo i. Jag och 5500 andra ;) Känns skumt att en stad kan vara liten. Men å andra sidan, det kanske är mysigt?
Lawrenceville high school heter skolan som jag kommer gå på. Den har 350 elever och de flesta sporterna. Glömde höra med Kristi vad deras football team heter. Sånt är ju viktigt ;)

ÅH detta är så himla spännande och kul. Lawrenceville ligger f.ö i sydöstra Illinois. Precis vid gränsen till Indiana. Typ. Om det är rätt Lawrenceville jag har kollat upp (men hur många kan det finnas i Illinois?).

Jag är så himla uppspelt. Ska nog se lite på Prince Caspian (läs: William Moseley) och lugna ner mig lite. Imorgon har jag historiaprov. Och så kommer viktor och ellen!

Och yes, välkomna alla nya läsare ;) Shit vad statistiken höjdes igår, jag har aldrig haft såhär många besökare. Hoppas att jag inte tråkar ut er!
XOXO


Kommentarer
Postat av: Victoria

OH Wow! Min kompis ska åka åka på ett High-School år. Verkar så spännande! Grymt bra blogg du har, du skriver underhållande, verkligen :) Hittade hit via Egoinas blogg =)

2010-01-27 @ 23:39:58
URL: http://jensenvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0