freakin meltin!!

Först......jag d ö r i värmen. Dör. På riktigt. Min hjärna funkar inte som normalt, jag är helt utdöd i systemet typ. I alla fall.

Ikväll är det vm-final och ÅH så Spanien måste vinna! Jag är aningen sur för att Tyskland fick bronset, men ändå rätt så nöjd med guldkandidaterna. Men again - viva españa!! :)

Annars lite updates... Jag har vart på landet och chillat och bränt sönder mig och är nu lika blek som när jag började hela processen... Känns ju värt. Nu i veckan har jag trehundraelva saker att göra, shite vad stressad jag är. Måste träffa en massa människor! Måste växla pengar! Måste börja packa lite, måste köpa en massa jävla saker måste fixa nytt sim- och telefonkort etc etc etc... På lördag åker jag till London och Brighton med mes parents och flytten till USA blir troligtvis den 27 juli. Det är inte helt spikat, men om allt går som tänkt på lämnar jag Sverige då.

Nej, nu blev det stressigt igen. Måste duscha, sätta på mig Torres-tröjan (jag ber till Vishnu att han gör i alla fall ett mål ikväll när han får spela från start. Det där med att avgöra mästerskapsfinaler är ju lite av hans grej ;) och peppa inför matchen. Efter den blir det utomhusbio med fina människor. Vi hörs, ponytails!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0