london, norrköping, lawrenceville

London var great as usual. Enough said. Brighton var mysigt och fint. Bilder kommer när jag har tid och ork :)
Nu är jag hemma i Norrköping och om en jävla vecka åker jag till USA. Jeeeeez! Så, denna vecka ska jag bara njuta av den svenska sommaren (...) och svenska vänner och svensk familj. Känns rätt stört att jag om ett år kommer ha svenska vänner och svensk familj, men även amerikanska (och från hela världen! kanske, haha...) vänner och en amerikansk familj.

Nej, jag måste sova nu, jag är dödstrött. Sov ingenting inatt för att några tyskjävlar hade party på hotellet och sjöng HÖGT med i Ronan Keating- och Bon Jovi-låtar. Alltså, jag vill ju inte låta som en jävla surkärring, men NEIN NEIN NEIN das über-o-coola deucheswein. Typ. Cheers mates.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0