schedule

Nu är det spikat! Den 28 juli klockan halv sju på morgonen går mitt flyg från arlanda! Första stoppet är i Frankfurt. Därifrån fortsätter jag och två svenskar till Chicago. Och från Chicago får jag flyga själv (!!) till Evansville där min värdfamilj väntar på mig. Iiih! :D

Sedan den 1 augusti åker jag med familjen till St Louis för shopping och ett besök på Six Flags. Några dagar efter det ska vi till Holiday World (som typ är som Skara Sommarland) i Santa Claus, Indiana (ja, staden heter faktiskt så, haha. Själva parken ligger på "Christmas boulevard" också, haha!). Det låter som en perfekt start på mitt år! :)

Jag ska btw skaffa mig en resedagbok som jag kommer att uppdatera under mitt år. Denna blogg blir kvar (det känns nödvändigt att skriva på svenska för att komma ihåg den, haha!), men resedagboken är lättare för andra att följa + att det är lättare att lägga in bilder där. Annars finns jag ju såklart på Facebook! ;)

Lite updates sådär. Idag har jag annars vart hos frissan och klippt topparna. Sedan kom faster och c:o och hälsade på, och nu är jag DEAD hungrig!
Ha det fint och bra och så, puss på er xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0