äh, whatever

I'm reeling in the wrong day getting behind
Why didn't i think "what in the world?"
It really took a tall one to see it
Two to believe it
Three to just get in the way

just nu äter jag piggelin och ser på family guy. och det tänker jag fortsätta med tills jag dör av brain freeze, typ... if only. jag är sur för att matten gick rakt åt hel-vete. sur för att vi får boka om england-resan till mitten av juli för att den amerikanska jävla ambassaden har mitt pass då vi hade tänkt åka. sur för att jag nyss rakade benen med en slö rakhyvel och har nu små sår över hela dem. sur för att jag vill se dh nu men måste vänta en timma.

jag saknar fantastic four... jättemycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0