avslutning

Det finns två låtar här i världen som jag verkligen inte tål att lyssna på. Inte för att de är dåliga, tvärt om. Jag klarar bara inte av att ta smällen av de minnen som rotas fram av dem.
MGMT - Time to pretend och Eldkvarn - Fulla för kärlekens skull.

Nyss gjorde jag misstaget att lyssna på dem, båda två. Ajdå...
Jag sitter nu och intalar mig om hur allt kommer vara bra efter denna helg. På söndag ska jag träffa finaste fyran till exempel. Och imorgon börjar ju vm! Jag är något psyko-läskig men jag behöver sådana där små "mål", eller snarare småsaker att se fram emot.

Avslutningen i kyrkan idag var fin. Jag kommer sakna våra musikesteter, fo shizzle! Finaste Fredrik vann inte "årets lärare", men han är bäst ändå... Svikar-Ramin dök inte upp! hah. Cornelia och jag tog oss genom staden på hennes cykel, hon är fan grym! :D En jätte-sallad på Paus med henne, jessica, hk och rasmus var bara fint (och mättande!).

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske bearbeta (kul ord!) mitt liv så att jag kan lyssna på de där låtarna utan att börja stortjuta. Det är ett livsmål of mine typ...
(och jag vet att bloggen har vart jättetrist och übersentimental på sistonde, men sådan är jag. som sagt, ge mig några dagar och jag kommer vara "som vanligt" igen!)
puss på er.


Den första bilden är till för att visa att jag har lyckats spara ut mina naglar! Woooho! På den andra ville jag klaga på att jag inte kan göra sådana där "slängkyssar" normalt. Min hand går inte att böja så mycket!
Lite kul trivia bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0