hej jag är en snattare

Jag hade tänkt att dra ner till stan en snabbis för att kolla en grej på åhlens och köpa en grej på lush. 10 minuter, max! Tänkte jag...
På Åhlens provade jag en byxdress som var jättefin på galgen och mindre fin på, så jag köpte den inte. Jag gick ut och så fan pep det om mig. "Äh, det är aldrig någon som bryr sig om det ändå" tänkte jag och gick lungt vidare. Men så blev jag ifattsprungen av en personal som frågade om det var mig det pep om. Ärlig som jag är svarade jag ja... Då fick jag gå in backstage och tömma min väska. (Fick lite panik när jag insåg att mina solglasögon som låg där i faktiskt är köpta på Åhlens... men det brydde hon sig inte om). Sedan kallade hon på två überbiffiga säkerhetsvakter med rakade huvuden och piercing i ögonbrynen. När de sade "och vad är det som har hänt här då?" så svär jag på Vishnu att jag var så jävla nära att bara bryta ihop. De kroppsvisiterade mig, men hittade inget (NEJ, för jag har inte tatt något jävla outbildade mongon!!!!! Hade jag lust att skrika...). I alla fall. Sedan kom personal-bruden och kände under mitt linne och bad mig ta av mig byxorna. Till jävla slut hittade hon någon magnet-grej i mitt skärp (som är köpt på Zara) och typ "oj då, de måste ha glömt att avmagnetisera den!".

Halvt förudmjukad och halvt vettskrämd gick jag därifrån till Lush. Skulle köpa en grej, och gjorde det också. Men bruden som jobbade där hade uppenbarligen tråkigt för hon gav mig världens handmassage! Med säkert fem olika krämer, scrubbar och ihoppressade sockerbönor (typ...) gjorde hon mina händer så jäääävla babymjuka (jag kan inte sluta känna på dem!). Och hon var väldigt trevlig, så vi satt där i säkert 20 min och typ pratade om livet. Haha, låter helskumt, men det var jävligt fint faktiskt.

Anyway. På vägen hem cyklade jag in i en papperskorg (VEM ställer en sådan precis efter en kurva??) så jag tyckte att jag var värd ett besök på ICA och en fanta exotic.
Skum jävla dag indeed, men nu blir det fanta och fotboll. Cheers xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0