sweet summer

Just nu sitter jag ute i trädgården med Bruce Springsteen på högsta volym och en ananas-fanta i handen (GODASTE ever, taste it!). Pretty sweet. Fast en sak jag inte gillar med värmen (förutom alla jääääävla djur som kommer fram!) är att maten svettas... skulle käka en skinkmacka förut, men det typ DROPPADE från skinkan... äckligt!

I morse vågade jag gå till Ica osminkad. Självklart var snygga killen där då. Han är alltid där när jag kommer osminkad i mysbyxor eller köper sjukt ocoola grejer. That pretty much sucks!
I alla fall. Sedan har jag massmördat en gråsugga (okej, det där gick visst inte ihop... men ändå!) vilket jag är otroligt stolt över!

See ya, nu ska här brännas lite till! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0