Angel Echoes

Idag är en mycket bättre dag än igår. Tur att det finns sådant. "There's no such thing as two worst days in a row". Jag kom i och för sig precis på det där citatet... men ändå.
Jag måste hurrya och slänga i mig något ätbart innan jag går till annie och hennes nya lägenhet. Sedan blir det bio för vår del, "Precious". Gotta love the Harlem kids!

Om jag ska komma med lite musiktips (what I probably do best) så säger jag Four Tet. Musiken är egentligen rätt pissig, men OJ så inspirerad man blir. Jag vet inte vad det är, men sinnena mina samlas och bildar tillsammans en hel ensemble av genuin affection gentemot skapandet och dess kreativa synsätt. Four Tet alltså. Finns på Spotify.

Nej, nu måste jag nog skynda mig lite... vi ses, vänner. xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0