Kreativt!

Åhja, jag har faktiskt kirrat mig en egen ring! Helt själv! :D
Fast... nja.


Jag har "gjort" nitringen. Dvs tatt en nit-grej (som följde med som reserv till en tröja jag har) och lirkade fast den på en gammal ful sak till ring. Et voilá! Ringen i mitten är gratisringen och ringen till höger är snyggis-thomas-sabo-ripoff-ringen. Jag älskar den. Egentligen ville jag dock bara visa mina kielbasa-fingrar.

Sedan kan jag ju f.ö berätta att jag har köpt "Kenza-byxan". Ni vet, marinblå, midjehöga, slightly carrot-shaped, chinosaktika från Zara. Jag tvekade länge. Man vill ju inte bära någonting som Kenza gjort reklam för...
Men sedan tänkte jag, what the heck! De var billiga (400 pix för byxan PLUS tillhörande skärp!!!!!!!) och snygga. Visst kanske miss Zouiten bär dem bättre än mig... men sedan så älskar hon Tokio Hotel också, så I figure I win.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0