stab me, rip me

Jag är något deprimerad.
Jag har en för mörk foundation. Men det är inte det som är grejen... det är den ljusaste som finns. "00 Milk", men den skulle lika gärna kunna heta typ "00 Corpse".
Jag. blir. så. deppig. Detta är ju för fan Sverige, inte Thailand! Ska vi inte ha lite foundation för oss stackare med svensk/finska jäkla pigment som gör huden typ genomskinlig på vintern?
Den som ens vågar tänka tanken "I-landsproblem" kommer jag skjuta i bröstet med ett harpungevär. Bara så att ni vet.

Min pappa är f.ö galet konstig och har köpt national*googlar ordet*encyklopedin. 23 FETA böcker för sammanlagt fyra tusen spänn... Nog för att jag är galet materialistisk men JEEZ!! Och det var ändå rea!
Vad han ska med dem till när google finns undrar man ju, men ja. Let the old man have fun with his books.
puss på nosen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0