may 26th

Tja, det är ju ändå den tjugosjätte maj idag. För nästan exakt sjutton år sedan föddes jag. Skumt, alltså. Jag skulle kunna ägna inte bara ett, utan trettionio inlägg om hur gammal jag känner mig och samtidigt undra vart fan alla år tagit vägen... men nej. Inte idag! :)

Dagen spenderades i folkparken med ett gäng ns-are. Volleyboll stod på schemat och i vanlig ordning kommer tävlingsmänniskan fram i mig. Jag tror inte att Gud tänkte efter när han skapade mig, att ha NOLL bollkoll samtidigt som man är en sådan bittert dålig förlorare går inte ihop. Framför allt inte när man spelar emot ett gäng idrottsmänniskor som typ tränar fyra ggr om dagen. Haha! Aja. Vi klarade oss ändå GANSKA bra. Jag har dock två stukade fingrar, men det ordnar sig ;)

Efter att ha skippat franskan (jag tänkte att det kunde vara mudis födelsedagspresent till mig, hah...) begav jag mig till banken. Där väntade min personliga bankman(kvinna) och vi pratade om en massa saker och jag förstod som vanligt ingenting. Jag skrev under det som behövdes, liksom. Jag antar att hon och mina föräldrar har bättre koll än vad jag någonsin kommer att ha... hah. Tydligen investerade jag i kinesiska och svenska aktier i alla fall. Det går tydligen bäst för dem... aha. Aja, as long as I get my cash, typ ;) (vilket jag inte får, men ok...)

Nä, detta duger inte. Nu ska jag äta tårta! :D
Och tack alla fina människor för alla gratulationer btw. You guys rock <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0