overly excited

...eftersom jag är en grymt dålig förlorare med en grymt bra självbevarelsebedrift tänker jag inte kommentera morgondagens stora event. Eller jo, det tänker jag. Litegrann. Detta är ju i princip det största som händer i Norrköping på hela året. Vilket är rätt tragiskt, men anyway. Jag trivs som fisken i vattnet!
Anyway. Självbevarelsebedrift var det. Om De Geer vinner imorgon blir jag överlycklig. Om de inte gör det kommer jag nog skratta vinnarna i ansiktet för att de är så jävla... b. Om Eber vinner gör det egentligen ingenting. Alla som inte är förgiftade av den unkna stanken av billig parfym som sitter i väggarna på den skolan VET att eber bara är sönderplattat hår och fula mobilbilder i spegeln. Visst kan de få vinna, det betyder ingenting för oss vettiga människor som valt en annan skola.

What's being said at Gymnasieslaget stays at Gymnasieslaget. Jag skall slåss för min skola imorgon. Älskade Lärka!


Kommentarer
Postat av: lisa

oj, vilken jätteful logga, eller vad det nu är...?

2010-05-28 @ 13:45:51
Postat av: Stina

käft lis, du är ju lärkaunge! de har btw bytt nu, den där är gammal.

2010-05-28 @ 14:46:45
URL: http://jesuis.webblogg.se/
Postat av: lisis

lärkaunge var man kanske på 90-talet, det känns sååå gammalmodigt

2010-05-28 @ 15:16:02
Postat av: Stina

sluta nu, känn dig patriotisk i stället! vi VANN ju hela skiten! :D

2010-05-28 @ 15:23:28
URL: http://jesuis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0